Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Για τη Βίσση και το Ηρώδειο....

Από θαυμαστή της Άννας Βίσση...

Θεωρώ πως αρχαία θέατρα και ιεροί χώροι σαν το ηρώδειο χάνουν την αξία τους από τις μικρότητες κάποιων κομπλεξικών ανθρώπων...Είναι δυνατόν να μην παραχωρούν το χώρο του θεάτρου για να κάνουν συναυλία η Βίσση,ο Μητροπάνος,ο Πάριος; Και πείτε ότι με την Άννα έχουν κόλλημα λόγω των πολλών εμπορικών της επιτυχιών και σουξέ, αλλά με τους άλλους 2 καλλιτέχνες;

Και ποια είναι αυτή η επιτροπή που μπορεί να αποφασίζει σύμφωνα με τα προσωπικά της κριτήρια και γούστα το τι θα ακουστεί και τι όχι στο ηρώδειο; Είναι τα κίνητρα της μόνο καλλιτεχνικά; Γιατί η Μοσχολιού δεν κατάφερε ποτέ να τραγουδήσει στο μέγαρο τόσα χρόνια; Ρητορικά τα ερωτήματα...

Όσον αφορά στους καλλιτέχνες του εξωτερικού που έπρεπε να μας παρακαλούν για να τραγουδήσουν εκεί...Δε θεωρώ πως η εμφάνιση πολλών άξιων Ελλήνων τραγουδιστών μειώνει την αποδοχή και τη ζήτηση που θα μπορούσε να απολαμβάνει ένας τέοιος χώρος,κάτι άλλωστε που συμβαίνει και με την Επίδαυρο.

Τέλος, υποτίθεται πως η χορήγηση αδείας για παράσταση στο ηρώδειο δεν κρίνεται με βάση τον καλλιτέχνη(δε μιλάμε προφανώς για καλλιτέχνες επιπέδου Μπεζαντάκου) αλλά με βάση το συγκεκριμένο concept που θέλει αυτός να παρουσιάσει.

Γιατί,λοιπόν,να μην μπορεί η Άννα με ένα αξιοπρεπέστατο ρεπερτόριο να εμφανιστεί εκεί;Δε θα πει την πυρρά,αλλά το μην το ρωτάς τον ουρανό...Και επίσης,έχουμε υπ'όψιν μας τι έχει τραγούδησει ο Νταλάρας σε αυτόν τον ιερό χώρο αλλά και στην Επίδαυρο που πραγματικά μετέτρεψε σε σκυλάδικο συμμετέχοντας στην παράσταση του κιμούλη πριν από κάποια χρόνια;;;Αλλά ο Νταλάρας είναι έντεχνος και ποιοτικός...ακόμα κι αν τραγουδάει κάποια σαχλαμάρα οι...γνωριμίες του τη μετατρέπουν στην απόλυτη μουσική συμφωνία!

Δεν πρέπει,λοιπόν,να βάζουν ταμπέλες στους καλιτέχνες και -σε κάποια λογικά πλαίσια,υπο τη θεώρηση του μέσου και συνετού ανθρώπου,-να παραχωρούνται τέτοιοι χώροι για συναυλίες με περιεχόμενο και ουσία.Γιατί μόνο έτσι μπορούν να αποτελούν φορείς και φάρους πολιτισμού και όχι απομεινάρια του παρελθόντος...

Υ.Γ.:Ακόμα κι αν δεν τραγουδήσει τελικώς η Άννα στο ηρώδειο,μπορεί να πραγματοποιήσει τη συναυλία σε κάποιον άλλο-διαφορετικό απ'ο,τι μας έχει συνηθίσει-χώρο! Ευτυχώς,η Αθήνα είναι τεράστια πόλη και τέτοιοι χώροι υπάρχουν πολλοί!!!

1 σχόλια:

Χρήστος είπε...

Φίλε θαυμαστή της Άννας Βίσση,
Η αξία των αρχαίων θεάτρων και, δη του Ηρωδείου, θαρρώ πως πλέον είναι αντικειμενική και συγκεκριμένα είναι χώροι που καθρεφτίζουν τον πολιτισμό μας. Συγνώμη που δεν θέλω να προσαρμόσω τον πολιτισμό μας στη Βίσση. Ας φρόντιζε η ίδια να τον σεβαστεί ή να τον είχε πλήρως απαρνηθεί. Η Βίσση ας πάει να τραγουδήσει για καμιά τσούλα και να τα αρπάξει χοντρά σε κανένα σκυλάδικο, όπως κάνει επι σειρά ετών. Όσο για τον Πάριο μια απο τα ίδια. Είναι ο τροβαδούρος που κλαίει με ευκολία στις κάμερες, και δωρίζει στην εκάστοτε αγαπημένη του σπίτια για τα γεννέθλιά της. Αυτοί είμαστε όμως πλέον. Αν κοιτάξουμε λοιπόν σάυτόν τον καθρέφτη τον πολιτιστικό, τα είδωλά μας, τα είδωλα που θα αντικρίσουμε θα είναι η Βίσση, η Βανδή, η Παπαρίζου και το σκυλάδικο. Έχουνε γίνει καθεστώς. Άλλο καθεστώς όμως φίλε μου, κι άλλο πολιτισμός. Έχεις το δικαίωμα να ακούς ό,τι γουστάρεις, σκέψου όμως οτι και οι ίδιοι οι 'καλλιτέχνες' κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβουν οτι κινούνται σε ένα συγκεκριμένο χώρο επιλογών με ό,τι αυτο συνεπάγει για τον τρόπο ζωής τους και τα πρότυπα που δημιουργούν. Δε θα βάλω λοιπόν τη Βίσση στο Ηρώδειο (που τελικά θα τραγουδήσει όπως ενημερώθηκα). Δεν είναι κομπλεξισμός φίλε μου. Είναι θέμα αξιοπρέπειας και σεβασμού στην πολιτιστική μας κληρονομιά. Και το χειρότερο είναι οτι εσύ και εκατοντάδες χιλιάδες όμοιοί σου δεν το έχετε καταλάβει. Γιαυτό και έχουμε γίνει μια κοινωνία χωρίς κρίση, χωρίς επιλογές. Βασιλεύει το σκυλάδικο....σκυλάδικο θα μάθουμε και στα παιδιά μας. Πάντως μην ανησυχείς σε λίγα χρόνια δε θα υπάρχουν φωνές σαν τη δική μου την ενοχλητική ούτε για δείγμα. Είστε καθεστώς απο τώρα, το σκυλάδικο έχει απλωθεί και έχει σκεπάσει κάθε τι διαφορετικό. Λίγα λοιπόν τα ψωμιά μας. Όσο υπάρχουμε όμως, θα σκεφτόμαστε, θα έχουμε κρίση και δε θα σας κάνουμε τη χάρη να ενδώσουμε στο τρίπτυχο Βίσση, μπριζόλα, κοκα κόλα. Όσο για Μητροπάνο και Χατζή θεωρώ οτι έφαγαν πόρτα απλώς γιατί το αίτημά τους για χρήση του Ηρωδείου συνέπεσε χρονικά με αυτό της Βίσση και του Πάριου. Και μή νομίζεις οτι είμαι κανένας έντεχνος και δήθεν Νταλαράκος φίλε μου. Απλώς δε γίνεται να τα ισοπεδώνουμε έτσι όλα χάριν του χρήματος. Στο κάτω κάτω ένας φτηνός Ζαχαράτος της Madonna έχει καταντήσει η κυρία Άννα. Την μιμείται ακόμα και στα φορέματα...δεν είναι ξεφτίλα;

Δημοσίευση σχολίου