Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Ο ΑΝΤ1 ξανανιώνει, η ΝΕΤ «γερνάει»

Αλλάζουν οι συνήθειες του νεανικού κοινού, που ανακαλύπτει φέτος νέα κουμπιά στο τηλεκοντρόλ, γεγονός που φαίνεται να αξιοποιεί ο ΑΝΤ1.Ποια κανάλια γερνούν και ποια ξανανιώνουν; Το κοινό ηλικίας από 15 έως 44 ετών αρχίζει τη… μετανάστευση του ζάπινγκ. Τα ποσοστά της AGB για τις πρώτες δύο εβδομάδες της σεζόν αποκαλύπτουν σημαντικές μετακινήσεις πληθυσμών, καθώς η απήχηση των καναλιών στο νεανικό κοινό διαφοροποιείται σε σχέση με πέρυσι σε ποσοστό που αγγίζει σχεδόν το 50%. Ετσι, εντυπωσιακή άνοδο σημειώνει η ζώνη υψηλής τηλεθέασης του ΑΝΤ1, που σκαρφαλώνει σε ποσοστό 21,6% έναντι 14,8% την περσινή σεζόν, αύξηση 46%.Αντιστρόφως ανάλογη η πορεία της ΝΕΤ, που «γερνάει» μέσα σε ένα μόλις χρόνο. Τα ποσοστά της prime time του κρατικού καναλιού υποχωρούν στο 4,6% (μείωση 42,5%). Πτώση του νεανικού κοινού στην prime time παρατηρείται και στο Star, που πέφτει στο 10,1% (μείωση 24,1%), αλλά και στο Alter που συγκεντρώνει μόλις το 5,8% (μείωση 13,4%). Ανοδική πορεία ακολουθεί το Mega (28%) και ο Alpha (13,6%) αυξάνοντας το νεανικό τους κοινό σε σχέση με πέρυσι κατά 8,1% και 7,1% αντίστοιχα.Οι «μετακομίσεις» των νεαρών τηλεθεατών επαληθεύονται και στα ποσοστά της AGB για το σύνολο της ημέρας. Αλμα που σηματοδοτεί πλήρη στροφή στη φυσιογνωμία του πετυχαίνει ο ΑΝΤ1 με 19% (άνοδος 29%), ενώ απώλεια νεανικού κοινού παρατηρείται τόσο στο Star (9,3%) όσο και στη ΝΕΤ (28%). Μόνη διαφοροποίηση; Το Mega και το Alter όπου οι εκπομπές του off-peak (πριν από τις 9 το βράδυ) κρατούν το κανάλι της Μεσογείων στα περυσινά επίπεδα ενώ ανεβάζουν το κανάλι του Περιστερίου που βλέπει αύξηση 4,5%.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου