Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ …ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ …ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΩΝ


O βάτραχος της cosmote , έκανε την κακή ..αρχή. Εμφάνισε στο διαφημιστικό της τον βάτραχο (frog) να συγκρίνει τιμές εξοργίζοντας την Q που έχει ΗΔΗ τις φτηνότερες τιμές στα sms και την ομιλία στην καρτοκινητή. Αυτό ήταν. Μέσα σε 24 ώρες άρχισε ο πόλεμος. Και δώστου τα σποτάκια, και δώστου οι σπόντες για τον ..βάτραχο .Τα τηλεοπτικά σποτάκια άρχισαν να πέφτουν σαν την βροχή . Ο βάτραχος απάντησε για τα..ψιλά γράμματα ενεργοποίησης των προσφορών –αν και μεταξύ μας δεν τα πήγε και πολύ καλά στο τελευταίο του χτύπημα που έμοιαζε σαν να μην είχε να πεί τίποτα για την δυναμική επίθεση της Q .

Το ίδιο συμβαίνει και στα ..ετήσια πακέτα όλων των εταιριών. 10 ευρώ το χρόνο για 1000 λεπτά και 1000 sms η Wind , απάντηση από την Vodafone με 9 Ευρώ το χρόνο για τις ίδιες παροχές συν λίγο σερφάρισμα τσάμπα στο internet μέχρι που έσκασε η ίδια προσφορά από την Cosmote με χρέωση ..1 ευρώ! Χαμός! Ακολούθησε με τα ίδιο πακέτο το CU της Vodafone

Δεν πρόλαβε η WIND να κολλήσει αφίσες στους δρόμους για το 10ευρο και τσούπ, η ίδια εταιρεία έσκασε προσφορά 1 ευρώ ΟΛΑ σύν δωρέαν χρόνο ομιλίας και δωρεάν sms (βάση ανανέωσης χρόνου ομιλίας ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα)

Κερδισμένος μόνο ο καταναλωτής ,που χαίρεται που λόγω του ανταγωνισμού οι τιμές στα πανάκριβα sms κατεβαίνουν-έστω και στην καρτοκινητή. Άντε και στα συμβόλαια να δούμε ..άντε..

Το κείμενο το βρήκαμε από το καινούριο free press online περιοδικό 50cents. Καλή αρχή παιδιά!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου