Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Οι νέοι Star και ΑΝΤ1, η τρίτη ηλικία Alter…

Η μάχη για την εξασφάλιση του νεανικού εμπορικού κοινού ηλικιών 15 ως 44 ετών επεκτείνεται και στον τομέα της ενημέρωσης.

Τα γεγονότα του Δεκεμβρίου προσέθεσαν πάνω από 500.000 νέους τηλεθεατές στη ζώνη των 8 μ.μ., κοινό που παρέμεινε και τον Ιανουάριο μπροστά στους δέκτες. Για το διάστημα 1 ως 19 Ιανουαρίου σε πέντε δελτία ειδήσεων, Mega, ΑΝΤ1, Alter, Alpha, Star, καταγράφονται 3.006.983 τηλεθεατές, το 30% δηλαδή του ελληνικού πληθυσμού.

Και όπως και στην ψυχαγωγία έτσι και στις ειδήσεις μήλον της έριδος γίνονται το νεανικά κοινά. Οπως αποδεικνύεται από τον πίνακα, σε αριθμό τηλεθεατών, το πρώτο σε τηλεθέαση δελτίο του Mega συγκεντρώνει και τους περισσότερους τηλεθεατές από το κοινό ηλικιών 15-44 ετών.Ποσοστιαία όμως, ανάλογα δηλαδή με τη θεαματικότητα, τους περισσότερους νέους θεατές ενσωματώνει το δελτίο του Star και αμέσως μετά ο ΑΝΤ1, ενώ το πιο «γερασμένο» κοινό ποσοστιαία συγκεντρώνει το δελτίο του Alter.

Ο ανταγωνισμός λοιπόν που δημιούργησε νευρικές κρίσεις στους ανθρώπους της ψυχαγωγίας προεκτείνεται και στην ενημέρωση, με άγνωστες ακόμα επιπτώσεις. Πολλοί ωστόσο δημοσιογράφοι εντός των καναλιών επισημαίνουν ότι είναι ανεπίτρεπτο να περάσει η μάχη για το νεανικό κοινό στον ειδησεογραφικό τομέα, θυμίζοντας τις επιπτώσεις της μάχης τηλεθέασης στο περιεχόμενο και το μοντέλο των ειδήσεων.

ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΥΔΗ ΜΑΤΙΝΑ

Ελεύθερος Τύπος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου