Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Προς το διαδίκτυο η διαφήμιση. Στην Ελλάδα όμως;

Σύμφωνα με το Economist η διαφήμιση στρέφεται πια προς το διαδίκτυο, καθώς οι πωλήσεις των εφημερίδων μειώνονται συνεχώς. Δεν είναι τυχαίο που στην Αμερική το έχουν αντιληφθεί και στρέφονται οι εφημερίδες προς την αμεσότητα που προσφέρει το νέο αυτό μέσο.
Το θέμα είναι τι γίνεται με την Ελλάδα;

Παρατηρώντας μήνες τώρα όσα συμβαίνουν στο διαδίκτυο, συνειδητοποιώ ότι είμαστε ακόμα πολύ πίσω στον τομέα αυτό.
Δυστυχώς οι διαφημιστές δεν έχουν ακόμα αντιληφθεί τη δύναμη του μέσου και πόσους επισκέπτες έχουν μεγάλες σελίδες ή blogs.
Γιατί το μόνο σίγουρο είναι πως πολλά sites/blogs απορροφούν ολοένα και περισσότερο το αναγνωστικό κοινό των εφημερίδων, μειώνοντας έτσι τις διαφημιστικές εισφορές τους.
Δεν είναι ότι δεν υπάρχει καθόλου η διαφήμιση στο Ίντερνετ, απλά είναι προφανές ότι υπάρχει επιλεκτικά και κατά μεγάλο ποσοστό σε δημοσιογραφικές προσπάθειες.
Άλλωστε έχει γίνει μόδα η δημιουργία portals από δημοσιογράφους.
Προσπαθώντας ο καθένας να κάνει κάτι διαφορετικό, χωρίς να τον ελέγχει κανείς, λέει θα δημιουργήσω ιστοσελίδα "ποικίλης ύλης".
Με τις γνωριμίες και την άνεση στο χώρο έρχονται και οι διαφημίσεις.
Το θέμα είναι σου προσφέρουν πράγματι κάτι καινούριο;
Λειτουργούν κανονικά όλα τα portals ή μήπως τα χρησιμοποιούν μόνο για να αποσπάσουν κάποια χρηματικά ποσά;
Είναι προφανές ότι πολλά blogs είναι πολύ πιο αξιόλογα από τα "επαγγελματικά" sites.
To βλέπουν πολλοί που τα επισκέπτονται.
Μόνο οι διαφημιστές φαίνονται ακόμα να το αγνοούν.
Δε θα αργήσουν όμως και εκείνοι να το αντιληφθούν....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου