Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

«Εχουν πει τα παντα για μενα...»

«Εχουν πει τα παντα για μενα...»
Λίγες μέρες μετά την επιλογή του ελληνικού τραγουδιού που θα «ταξιδέψει» στη Μόσχα. Προσπαθώ να βρω τον Σάκη Ρουβά, οι συνεργάτες του ομως με ενημερώνουν ότι το πρόγραμμα του είναι φορτωμένο. Πρόβες, promo tour, sold out παραστάσεις και μέσα σ’ όλα και πατέρας! Σε οποιαδήποτε άλλη περίσταση όλα αυτά θα τα θεωρούσα δικαιολογίες, στην περίπτωση του Σάκη Ρουβά όμως αυτό είναι το καθημερινό του πρόγραμμα αυτή την περίοδο. Χρειάζεται πολλή δουλειά για να καταφέρεις να βρίσκεσαι στην κορυφή 18 ολόκληρα χρόνια. Και εκεί που το είχα πάρει απόφαση ότι δεν θα βρεθώ με τον κύριο «This is our night», χτυπάει το τηλέφωνό μου. «Εχουμε λίγο χρόνο στη διάθεσή μας, ισχύει ακόμα η πρότασή σας για τη συνέντευξη;»

Πρόβες, ταξίδια, παραστάσεις και μέσα σ’ όλα και οικογένεια. Το πρόγραμμά σου θα έλεγα ότι είναι πολύ φορτωμένο. Τα προλαβαίνεις όλα;
Είναι σίγουρα μια πολύ έντονη φάση η τωρινή, αλλά νιώθω πολύ γεμάτος και δημιουργικός και αυτή την περίοδο έχω επικεντρωθεί στο στόχο μου, τη Eurovision.

Υπάρχει κάτι που δεν προλαβαίνεις να κάνεις και αυτό σε στενοχωρεί και σε κάνεις να νιώθεις τύψεις;
Υπάρχουν αρκετά πράγματα που δεν προλαβαίνω και δεν γίνονται όπως θα τα ήθελα, αλλά είναι κάτι που αποδέχομαι από τη στιγμή που το πρόγραμμά μου αλλάζει συνεχώς και λείπω τόσο πολύ από τους δικούς μου ανθρώπους. Στενοχωριέμαι, παραδείγματος χάριν, που δεν βλέπω όσο θα ήθελα την κόρη μου, αλλά ξέρω ότι θα αναπληρώσω άμεσα αυτό το κενό. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, φροντίζω να μη χάνω στιγμή από τη ζωή της!

«This is our night»; Λοιπόν πάμε για την πρώτη θέση; Νιώθεις έτοιμος;
Για μένα η Eurovision ήταν μία από τις πιο συγκλονιστικές εμπειρίες της ζωής μου, γι’ αυτό και θέλησα να την ξαναζήσω. Και ο λόγος που με έκανε να ενθουσιαστώ τόσο πολύ με τη Eurovision δεν ήταν μόνο η παρουσία μου εκεί, αλλά και η μοναδική στήριξη του κόσμου, μαζί με το συναίσθημα ευθύνης που είχα εκπροσωπώντας την Ελλάδα, που ήταν πολύ όμορφο. Τώρα, σαφώς και νιώθω πιο έμπειρος και πιο ώριμος. Πιστεύω πάρα πολύ στο «This is our night» και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνω το καλύτερο για να εκπροσωπήσω επάξια τη χώρα μας.

Αν δεν έρθει η πρώτη θέση θα είσαι ικανοποιημένος με μια καλή εμφάνιση;
Στόχος μας είναι μόνο η πρώτη θέση. Γι’ αυτήν οι συνεργάτες μου κι εγώ δουλεύουμε σκληρά. Θέλω του χρόνου η Eurovision να διοργανωθεί στην Αθήνα.

Κι αν αυτό δεν γίνει, σκέφτεσαι την επόμενη μέρα τα σχόλια του Τύπου;
Εχω μάθει να ζω με τα σχόλια του Τύπου 18 χρόνια τώρα. Εχουν πει τα πάντα για μένα, από τα πιο θετικά ως τα πιο ακραία κι ευφάνταστα σχόλια. Εγώ προσπαθώ να εξελίσσομαι και να απαντώ μόνο με τη δουλειά μου.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις με το που θα τελειώσει ο διαγωνισμός της Eurovision;
Την επόμενη μέρα του διαγωνισμού είμαι σίγουρος ότι θα αναπολώ τη δημιουργική και έντονη περίοδο της προετοιμασίας. Με την επιστροφή μου στην Αθήνα, απόλυτη προτεραιότητα είναι η οικογένειά μου. Ανυπομονώ για τη στιγμή που θα είμαι δίπλα τους χωρίς πίεση.

Τραγούδι, σινεμά, φέτος και τηλεόραση σε ρόλο παρουσιαστή. Τι αποκόμισες από αυτή την εμπειρία;
Η χρονιά αυτή ήταν πολύ γεμάτη για μένα. Δεν έχω μετανιώσει για τίποτε απ’ όσα επέλεξα να κάνω. Το X-Factor το ευχαριστήθηκα. Πιστεύω ότι ήταν μια εξαιρετική παραγωγή και τα παιδιά που αναδείχτηκαν είναι αληθινά ταλέντα. Χαίρομαι να συμμετέχω σε δουλειές με τόσο καλό επίπεδο, γιατί προχωρώ κι εγώ μέσα από αυτές.

Ωστόσο πολλοί σε «κατηγόρησαν» για τα σαρδάμ και την αμηχανία που είχες στην αρχή. Δυσκολεύτηκες να προσαρμοστείς;
Καθόλου, γιατί είχα πολλή όρεξη γι’ αυτή τη νέα πρόκληση. Πιστεύω ότι εβδομάδα με εβδομάδα το show γινόταν όλο και καλύτερο κι εγώ πιο άμεσος.

Ο ΑΝΤ1 έχει ήδη ανακοινώσει το «X-Factor 2». Θα το παρουσίαζες για δεύτερη χρονιά ή θεωρείς ότι έκανες τον κύκλο σου ως παρουσιαστής;
Εξετάζω την κάθε πρόταση ξεχωριστά, ανάλογα με τη συγκεκριμένη περίοδο και με το τι άλλο έχω επιλέξει να κάνω. Σου είπα και πριν, αυτή τη στιγμή που μιλάμε στόχος μου είναι μόνο η Eurovision.

Τι ρόλο παίζει το σινεμά στην επαγγελματική σου πορεία;
Ο κινηματογράφος είναι πλέον σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, όχι μόνο της καριέρας μου. Σκέψου ότι τα τελευταία πέντε χρόνια ζούσα στο Los Angeles, όπου έκανα μαθήματα υποκριτικής, ήρθα σε επαφή με κορυφαίους ανθρώπους του κινηματογράφου, απέκτησα υπερπολύτιμες εμπειρίες. Δεν θα τα έκανα όλ’ αυτά εάν δεν με ενδιέφερε πάρα πολύ ο χώρος του κινηματογράφου.

Κι όταν κλείσει ο κύκλος του τραγουδιού, θ’ ανοίξει ένας νέος κύκλος, αυτός της ηθοποιίας;
Δεν βλέπω ότι αυτοί οι δύο κύκλοι είναι ξεχωριστοί ή ότι πρέπει να κλείσει ο ένας για να ανοίξει ο άλλος. Τo τραγούδι είναι η βάση μου, απλώς θέλω να δοκιμάζω τον εαυτό μου σε νέα πράγματα. Επέλεξα να ζήσω μακριά από την Ελλάδα για να μάθω όσα περισσότερα μπορώ για την υποκριτική από τους καλύτερους που μπορώ. Εκεί μου δόθηκαν σημαντικές ευκαιρίες και τώρα πια έχω ολοκληρώσει την πρώτη καθαρά αμερικανική ταινία μου.

Πες μου λίγα πράγματα για την ταινία και το ρόλο σου;
Στις 28 Μαΐου κάνει πρεμιέρα στην Αθήνα το «Duress», μια ταινία που διαφέρει απ’ οτιδήποτε έχω κάνει μέχρι τώρα. Είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με τον Μάρτιν Ντόνοβαν, σε σκηνοθεσία του Τζόναθαν Μπάρκερ. Ο ρόλος μου θα σας εκπλήξει, γιατί είναι τελείως αντίθετος από το χαρακτήρα μου και είναι κόντρα στη μέχρι σήμερα εικόνα μου.

Περιορίζεται η γκάμα των ρόλων όσο κάποιος μεγαλώνει;
Πιστεύω ότι η γκάμα των ρόλων περιορίζεται σε τυποποιημένους ηθοποιούς, αυτούς που υποδύονται πάντα ένα συγκεκριμένο τύπο χαρακτήρα. Η ηλικία σαφώς και επηρεάζει την ποικιλία των ρόλων, αλλά γενικά παρατηρώ ότι η αντοχή στο χρόνο έχει να κάνει με το να μπορείς να εξελίσσεσαι και να τολμάς το διαφορετικό. Αυτό είναι κάτι που κι εγώ επιδιώκω και ακολουθώ.

Τους τελευταίους μήνες παίζεις άλλον ένα ρόλο, αυτόν του μπαμπά. Σε τι επίπεδο βρίσκεσαι; Αν βαθμολογούσες τον εαυτό σου με άριστα το 10, τι θα έβαζες;
Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός στη βαθμολογία! Σίγουρο είναι ότι ο «ρόλος» του μπαμπά είναι ο πιο αγαπημένος μου.

Θεωρείς τον εαυτό σου χαζομπαμπά; Νανουρίζεις την μπέμπα;
Οποιο επίθετο και να σκεφτείς είναι λίγο για να δηλώσει την αγάπη και την ευτυχία μου. Θέλω να είμαι συνέχεια μαζί της, με παιχνίδια, φιλιά και αγκαλιές. Δεν τη νανουρίζω, γιατί είναι πολύ ήσυχο μωρό και κοιμάται μόνη της.

Πριν από δυο χρόνια δήλωνες ότι η οικογένεια και το παιδί δεν είναι στα άμεσα σχέδιά σου. Φαίνεται ότι τα σχέδια αυτά άλλαξαν. Να περιμένουμε, όπως έχεις πει, μέσα στο καλοκαίρι βαφτίσια μετά γάμου;
Νιώθω πολύ ευτυχισμένος και γεμάτος αυτή τη στιγμή. Τα σχέδια τα κάνει ο Θεός!
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=82816

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου