
Είναι εμφανές, ότι η REAL κάνει αγώνα για να κερδίσει την πλειοψηφία των αναγνωστών του ΤΥΠΟΥ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ, αρχικά παίρνοντας τον παραδοσιακό αρθρογράφο του Ε.Τ. Χρήστο Πασαλάρη και καλύπτοντας διεξοδικά το θέμα του κλεισίματος του φύλλου, φιλοξενώντας όλους τους πρώην διευθυντές, ενώ τώρα βάζει κι ένθετο ένα πολυσέλιδο ιλλουστρασιόν γυναικείο περιοδικό προκειμένου να ενισχυθεί η παρουσία του κυριακάτικου φύλλου που βασίζεται κυρίως στις προσφορές του.
Το HARPER΄S BAZAAR κυκλοφορoύσε κάθε 2η Κυριακή με τιράζ 160.000 αντίτυπα και ανέβαζε την τιμή της εφημερίδας κατά 1 ευρώ, ενώ αυτόνομο στα περίπτερα κόστιζε 4 ευρώ.
Το HARPER΄S BAZAAR απευθύνεται σε γυναίκες ηλικίας 25-54 ετών, μορφωμένες με υψηλό εισόδημα που ζουν κατά κύριο λόγο στην Αθήνα. Το προφίλ της μέσης αναγνώστριας είναι: Παντρεμένη με τουλάχιστον ένα παιδί ηλικίας 7+ χρονών, γνωρίζει και μιλάει τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες. Εκλεκτική, Κομψή με υψηλή αισθητική γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τους κανόνες του στιλ, τους οποίους προσαρμόζει στην ιδιαίτερη προσωπικότητά της. Συνειδητοποιημένη αναγνώστρια αγαπάει ιδιαίτερα τα θέματα Μόδας & Ομορφιάς και θέλει να είναι πάντα πρώτη ενημερωμένη για όλες τις τάσεις και τους νέους κανόνες του στιλ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου