Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Η μάχη των μουσικών συλλογών

Εδώ και λίγες εβδομάδες, σχεδόν αθόρυβα και χωρίς κανείς να το πάρει χαμπάρι, το "DELTACLUB" της εταιρίας "ΔΑΦΝΗ" (θυγατρική του ΑΝΤ1), ανέστειλε τις δραστηριότητές του.
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις των μουσικών συλλογών, σταμάτησαν ενώ η ιστοσελίδα του, κατέβασε ρολά.
Για την ιστορία, η εταιρία ξεκίνησε στα μέσα του 1999 και κυκλοφόρησε περισσότερες από 40 μουσικές συλλογές.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το "DELTACLUB" δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί το "COMPACT DISC CLUB", που παραμένει μόνο πλέον στην αγορά.
kolonaki-press

Σχόλιο: Κρίμα για μια ιστορική εταιρία να κατεβάζει ρολά, αλλά σίγουρα δεν είχε τη δυναμική του Compact Disc Club, το οποίο πλέον συνεχίζει ακάθεκτο.

1 σχόλια:

Ντέμης είπε...

Όντως, κρίμα για το Delta, είχε και ποιοτικές συλλαγές, πχ Μάριο Τόκα που είχα πάρει. Αλλά εγώ απορώ από τις διαφημήσεις τού Compact Disc Club που βλέπω. Ποιος στη σημερινή δύσκολη εποχή πάει και δίνει 60 και 70 ευρώ και αγοράζει πενταπλή κασσετίνα με power ballads ή groovy και reggae μουσική, spititual relax chill-out music κλπ;... Και τα ακούν κιόλας;! Τι να πω!

Δημοσίευση σχολίου