Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Ανασκόπηση των ΜΜΕ

Μια πάρα πολύ καλή ανασκόπηση για τα ΜΜΕ έκανε το Sport24-Media και σας την παραθέτουμε κι εμείς. Τα λέει πολύ σωστά...
Τηλεόραση
Από τα πιο σημαντικά της χρονιάς πρέπει να θεωρείται η είσοδος του RTL Group στην Ελλάδα με την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου του ALPHA.
Είχαμε και ένα καινούργιο κανάλι, το MTV, έστω και με καθυστέρηση πολλών ετών. Βέβαια το ανταγωνιστικό MAD είναι εδραιωμένο αλλά δεν είναι κακό να υπάρχουν πολλοί παίκτες στο χώρο οι οποίοι όμως να προσφέρουν και διαφορετικά πράγματα και όχι τα ίδια και τα ίδια.
Ανταγωνισμό αρχίζει να νοιώθει και η Nova (που αποκτήθηκε από τη Forthnet), μια και η On Telecoms δεν είναι πια θεατής των εξελίξεων, αλλά μπαίνει στην αγορά αρκετά δυνατά και μάλιστα ψωνίζει από τα πάνω ράφια (βλ. Champions League).
Όσο αφορά το πρόγραμμα, αν πούμε ότι ξεχώρισε η τάδε και η δείνα ελληνική σειρά ασφαλώς θα είναι ψέμα μια και οι περισσότερες είναι προχειροδουλειές με φανερή έλλειψη έμπνευσης, που μπροστά στις αμερικανικές μοιάζουν με σκετσάκια δημόσιου ελληνικού δημοτικού σχολείου.
Μιλώντας για τις αλλοδαπές σειρές πρέπει να αναφερθούμε στην αλλαγή κλίματος και την έλευση αρκετών από αυτών στην ημεδαπή μας μιζέρια. Βάσει όλων αυτών των ανούσιων (έως προσβλητικών) παιχνιδιών, σόου και ριάλιτι, αρκετές από αυτές τις ξένες σειρές είναι σίγουρα μια όαση.
Για ορισμένα προγράμματα όπως οι Φάκελοι, ο Εξάντας κλπ., που όλοι παραδέχονται το αυτονόητο, πως είναι δηλαδή πολύ καλές δουλειές, συνήθως ισχύει το παράδοξο να τα παρακολουθούν λίγοι μια και οι τσιχλόφουσκες που παίζουν τα υπόλοιπα κανάλια εκείνη την ώρα μασιούνται πιο εύκολα.
Σχετικά με τις ειδήσεις, ίσχυσε για ακόμα μια χρονιά το κάθε πέρυσι και καλύτερα, μια και τα μονοθεματικά δελτία, οι φανφάρες και οι κοκορομαχίες κούρασαν αφάνταστα.
Και το 2008, την τηλεόραση τη χρησιμοποιήσαμε περισσότερο ως μέσο για να δούμε DVD.

Διαδίκτυο
Έκρηξη των ελληνικών μπλογκ και ειδικά των πολιτικών/παραπολιτικών με αρκετή κιτρινίλα και μαλλιοτραβήγματα αλλά και σοβαρή στάση όταν κρινόταν από τις περιστάσεις αναγκαίο. Άπειρες χαμένες ώρες στον πρωταγωνιστή της χρονιάς, Facebook, αλλά και στο Twitter, μεγάλη αύξηση πρόσβασης στο ίντερνετ από τα κινητά τηλέφωνα. Οι πολίτες δημοσιογράφοι πλέον είναι παγκοσμίως αμέτρητοι και χάρη στη δυναμική του διαδικτύου τα νέα ταξιδεύουν γρηγορότερα και πολύ πιο σφαιρικά από τα άλλα, πολλές φορές, κατευθυνόμενα Μέσα. Ειδική μνεία στη Wikipedia, το χρησιμότερο εργαλείο της εποχής μας.
Sport24-Media

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου