Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Μέχρι 30% πτώση οι διαφημίσεις των εφημερίδων

Σύμφωνα με τη New York Times, οι διαφημίσεις των εφημερίδων έπεσαν μέχρι 30% το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Σχεδόν όλες οι μεγάλες εφημερίδες έκαναν κάποιου είδους περικοπές όπως απόλυση εργαζομένων, μείωση μεγέθος, περιορισμό σελίδων.
Άλλες σταμάτησαν να κυκλοφορούν, ή προτίμησαν την διαδικτυακή κυκλοφορία...
Το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο.

Για να διαβάσετε όλο το άρθρο στα αγγλικά μπείτε εδώ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου