Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Αλαντίν (Aladdin)

Αν και δεν την θεωρώ καλύτερη από τον Βασιλιά των Λιονταριών, ήταν και είναι η αγαπημένη μου ταινία του Disney.
Αυτός ο Αλαντίν, μεγάλος ήρωας!!!
Παραγωγή του 1992 και δεν την βαριέμαι ποτέ!!!
Αυτό το τζίνι ΚΟΡΥΦΗ!!!!
Και ο Αμπού αδυναμία! :)
Δείτε ένα μικρό βιντεάκι, χαρακτηριστικότατο, και μετά όλη η ταινία από το greektube.
Έρχονται κι άλλα τέτοια αφιερώματα!!!
Τα παλιότερα μπορείτε να τα βρείτε πατώντας στο μενού Our Old Greek TV.
*Αλήθεια θυμάστε τη σειρά Αλαντίν;
**Το παιχνίδι για τον Η/Υ Αλαντίν ήταν επίσης αγαπημένο (και δύσκολο) μαζί με τον Βασιλιά των Λιονταριών. Το ανακάλυψα όταν ήμουν δημοτικό ακόμα.
Το έχω ακόμα και τώρα και λειτουργεί, όποιος θέλει ας στείλει mail.

4 σχόλια:

Anonymous είπε...

TOP5 tainiwn disney gia mena:
1.lion king
2.alladin
3.h panagia twn parisiwn
4.emperor's new groove
5.peter pan

Our Greek tv είπε...

Τα 2 πρώτα είναι τα αγαπημένα μου :D

Tf είπε...

πωω που τη θυμήθηκες; Παίζει να είχα να τη δω από το δημοτικό...

Όσο για το παιχνίδι, θυμάμαι τότε είχα το super nintendo και μου το έκανε δώρο ένας θείος. Όντως ήταν δύσκολο αλλά το τερμάτισα πολύ γρήγορα (γιατί δε ξεκολλούσα) ;)

Μόλις τελείωσε η ταινία. Thnx again!
Great post :)

Our Greek tv είπε...

Πόσο χαίρομαι που χαίρεστε με τον Αλαντίν και αντίστοιχα θέματα.
Είχα βάλει και το Lion King, μπορείς να το βρεις από το Our Old greek tv στο μενού.
Λατρεμένες ταινίες, ετσι;
Αυτό το παιχνίδι μάλιστα (και τα 2 συγκεκριμένα) μου χε μείνει.
Με θυμαμαι να παιζω δημοτικό το 1ο παιχνίδι στον υπολογιστή ήταν!!!

Δημοσίευση σχολίου