Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Έχει debate σήμερα #$@%

Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα για τα κανάλια.
Η μεγάλη μέρα για τις πολιτικές αρχές της χώρας μας.
Μην πω καμιά βαριά κουβέντα για όλους τους.
Επιεικώς αδιαφορώ για το τι θα πει ο καθένας και ούτε καν έχω όρεξη να τους δω.
Βάλτε dvd, κλείστε τελείως την τηλεόραση, πάντως μην μπείτε στον κόπο να ασχοληθείτε μαζί τους.
Δεν τους αξίζει.
Και ανοίξτε πια την tv στις 22.30 που 'χει μπάσκετ την Πανάθα ;-))

Διαβάστε τι λέει και ο Media Κουφάλες για το debate

Και το mediaxwri για το debate

3 σχόλια:

BLEFORADA είπε...

ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ 24 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟΥ 5 ΚΥΚΛΟΥ GREYS ANATOMY. ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ 10.ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ Μ&%(&^$$# ΝΤΙΜΠΕΗΤ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ

Our Greek tv είπε...

Χαχα έτσι!!!
Θα το ρίξω κι εγώ σε καμιά ξένη σειρά.
Καιρό έχω να δω Simpsons ή My name is Earl.

tzonakos είπε...

Ετσι, ετσι, στις 22.30 για Πανάθα !!!!

Δημοσίευση σχολίου