Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Το Διαδίκτυο στην τηλεόραση

Εχει ο καιρός γυρίσματα. Την τελευταία δεκαετία το παραδοσιακό τηλεοπτικό πρόγραμμα «μετακόμισε» με απίστευτους ρυθμούς από τη μικρή οθόνη σε εκείνη του ηλεκτρονικού μας υπολογιστή. Σήμερα, όμως, φαίνεται να αποζητά να επιστρέψει πίσω, αλλά μαζί με τις υπόλοιπες δυνατότητες του κομπιούτερ.

Ναι, το μέλλον της τηλεοπτικής συσκευής προδιαγράφεται στις μέρες μας πολυπλοκότερο από ποτέ. Δεν θα λέγαμε το ίδιο για το τηλεοπτικό περιεχόμενο, αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα... Γεγονός, πάντως, είναι ότι το σερφάρισμα στο Ιντερνετ μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης ολοένα και αυξάνεται στις προτιμήσεις των χρηστών.

Σύμφωνα με έρευνα που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα από την αμερικανική Ενωση Καταναλωτών Ηλεκτρονικών (Consumer Electronics Association), αποδεικνύεται ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές επιθυμούν τηλεοράσεις με ενσωματωμένο το λογισμικό για το Διαδίκτυο. Το 48% των ερωτηθέντων απάντησε ότι τους επόμενους 12 μήνες σκέφτεται σοβαρά να αγοράσει μια τέτοια τηλεοπτική συσκευή. Βλέπετε, οι συνήθειες πλέον αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς.

Με μεγάλη χαρά δηλώνουν ότι θα απαλλάσσονταν από το λάπτοπ χάριν της τηλεόρασης. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, όπως υποστηρίζουν, είναι η δυνατότητα να έχεις κάθε στιγμή πρόσβαση στο Ιντερνετ και ταυτόχρονα στα τηλεοπτικά προγράμματα. Οι online δραστηριότητες, τις οποίες οι καταναλωτές θα μετέφεραν σήμερα κιόλας στην τηλεόρασή τους είναι: τα online βίντεο (62%), η αναζήτηση μετεωρολογικής πρόβλεψης (59%), τα παιχνίδια (57%).

«Οι τηλεοπτικές συσκευές με παροχή Ιντερνετ μεταφέρουν τον χρήστη/τηλεθεατή ένα ακόμη βήμα πιο μακριά. Και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει άλλη συσκευή περισσότερο πρόσφορη γι' αυτήν τη σύγκλιση», αποφαίνονται οι ερευνητές του CES.

Οπωσδήποτε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι την επομένη της δημοσιοποίησης της έρευνας, εταιρείες όπως οι LG, Samsung και Toshiba ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους να βγάλουν τις νέες hi-tech τηλεοράσεις και να συνάψουν συμφωνίες συνεργασίας με το YouTube ή το Netflix. Οι διαφημιστές, άραγε, και τα στελέχη των καναλιών πώς σκέφτονται να αντιμετωπίσουν αυτή την πρόκληση; Το περιβάλλον τόσο στον τηλεοπτικό χώρο όσο και σε αυτόν του Διαδικτύου αλλάζει διαρκώς, οι απαιτήσεις επίσης, αλλά καλό είναι να έχουμε υπ' όψιν μας και το πού επιχειρούν να στρέψουν τον καταναλωτή οι επιχειρήσεις-κολοσσοί που δραστηριοποιούνται και στους δύο αυτούς τομείς, τόσο από πλευράς περιεχομένου όσο και από πλευράς τεχνολογίας. *
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=42480

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου