Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Βίσση: Θα ήταν τιμή μου να τα έχω με την Πατρίσια Φιλντ

Στη συνέντευξή της στο περιοδικό Nitro η Άννα Βίσση σχολιάζει για πρώτη φορά ένα πρόσφατο δημοσίευμα σε εφημερίδα με τίτλο «Είναι η Άννα Βίσση και φοβάται πως τελείωσε». Στο συγκεκριμένο άρθρο εκτός από σχόλια για την καριέρα της, γίνεται αναφορά στη στενή παρέα που κάνει με την αμφισεξουαλική της φίλη Πατρίσια Φιλντ, υπονοώντας πως κάτι τρέχει με την Πατρίσια.
«Θα ήταν τιμή μου να τα 'χω με την Πατρίσια, αν οι ορέξεις μου ήταν τέτοιες. Θα ήταν πολύ μεγάλη τιμή να τα 'χω με μια τόσο σπουδαία γυναίκα», λέει η Άννα Βίσση. Όσον αφορά στον αμφισεξουαλικό μύθο που έχει υφανθεί γύρω από το όνομά της ξεκαθαρίζει πως «Όχι, δεν έχω ποτέ νιώσει ερωτικά για μια γυναίκα, αλλά είμαι ανοιχτή σε αυτό. Αν έρθει στη ζωή μου θα το καλοδεχτώ. Δεν έχω ταμπού τύπου "είμαι πάρα πολύ straight για να δοκιμάσω". Αποκλείεται να σου απαντούσα έτσι».

Διάβασε όλη την αποκαλυπτική συνέντευξη της Άννας Βίσση στο Nitro, ύστερα από 4 χρόνια που επέλεξε να μη δίνει συνεντεύξεις. (YUPI.gr)

3 σχόλια:

Anonymous είπε...

xaxa!!! de kollaei se tipota i typissa.

se oti kai na lene se oti kai na th rwtane apantaei xwris komplex k leei eilikrina ti pistevei!

to arthro pou lene pws thn thabei den to diavasa pantws... alla ypopsiazomai kineitai sth loigiki tou prwtou thematos...

FORADA είπε...

ΤΗΝ ΠΑΩ ΜΕ 1000 ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ

Our Greek tv είπε...

Κι εγώ πάω με 1000 Άννα ;)

Δημοσίευση σχολίου