Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Πρόβλημα με what's up - Cosmote

Μπορεί το σλόγκαν της cosmote να είναι ο κόσμος μας, εσύ, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα η cosmote είναι στον κόσμο της...

Διαβάστε μήνυμα αναγνώστη και θα καταλάβετε...

"Στις 21/3 έκανα ανανέωση του χρόνου ομιλίας μου με κάρτα 3 €, ενώ έχω ενεργοποιήσει το πρόγραμμα του what's up "1000" με 1000 λεπτά ομιλίας και 1000 sms για ένα χρόνο. Μου ήρθε λοιπόν οτ μήνυμα ότι από την 1η του επόμενου μήνα μέχρι τη λήξη του θα έχω τις υπηρεσίες της προσφοράς.

Στις 24/4 έκανα ανανέωση του χρόνου ομιλίας μου με κάρτα 9€, και μου ήρθε το ίδιο μήνυμα ότι από την 1η του επόμενου μήνα θα έχω 1000 λεπτά και 1000 sms. Όμως δείτε τώρα το περίεργο. Σήμερα στις 28/4 προσπαθώ να πάρω τηλέφωνα what's up από το κινητό μου και μου λέει ότι έχω 3 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα διαθέσιμα για αυτή την κλήση. Πώς είναι δυνατόν αυτό, από τη στιγμή που δεν μου έχει έρθει μήνυμα που να με ειδοποιεί ότι έχουν λήξει τα λεπτά ομιλίας.?Το μήνυμα που μου είχε έρθει στις 21/3 έλεγε από την 1η του μήνα [δηλαδή του Απριλίου] μέχρι τη λήξη του. Ο μήνας όμως λήγει την Παρασκευή.

Ερώτηση: Τόσο έξυπνο και απλό τρόπο έχουν βρεί οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, [στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε στην cosmote] ώστε να μας κλέβουν τα χρήματα μας?Γιατί 3 ευρώ, 6 ευρώ, 9 ευρώ από τόσους χιλιάδες συνδρομητές...είναι πολλά τα λεφτά..."
http://enimerwsi-gr.blogspot.com/2009/04/whats-up-cosmote.html

1 σχόλια:

Anonymous είπε...

i prosfora eei li3ei twn 1000' isxye mexri 30 martiou

Δημοσίευση σχολίου