Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Η χιουμοριστική πλευρά του νέου βιντεοκλίπ του Σάκη!!

Βρήκαμε και το νέο κλιπ του Σάκη που μου προκαλεί χιουμοριστικό σχολιασμό. Έγινε λοιπόν βιντεοκλιπ το ήδη γνωστό (?) "Ήρθες" αλλά πιο πολύ το λες αυτό βιντεοκλίπ του "Τρέξε", με τον στίχο "τρέξε να γλιτώσεις" να ταιριάζει γάντι (γάντια φοράει και αυτή που κηνυγά το Σάκη. Η υπόθεση; Μια κηνυγά τον Σάκη με ένα αμάξι σε ένα δρόμο σκοτεινό κοντά σε δάσος. Τρέχει, τρέχει, τρέχει, τρέχει ο Σάκης. Προς το τέλος τον πλησιάζει και ξαφνικά..................................................
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕ ΣΑΣ ΛΕΩ!!!
(Θυμίζει λίγο Μάτριξ)
Πάντως αν και λίγο μου φάνηκε περίεργο σε σχέση με τους στίχους των τραγουδιών που είναι πιο τρυφεροί, φαίνεται καλή παραγωγή, έγινε καλή σκηνοθεσία και σίγουρα θεωρείται καλή δουλειά. Ακόμα και από αυτό το βίντεο βλέπεις ότι ο Σάκης ωριμάζει πλέον, πέρα από την πλάκα, και αλλάζει. Συνολική εντύπωση καλή και περιμένω κι άλλα τέτοια βίντεο!
*Γιατί με το τρέξιμο που έριξε βάζοντας-βγάζοντας το σακάκι μου φάνηκε σαν να τρέχει από το X-Factor στο Starz?
**Η χιουμοριστική διάθεση που μου βγαίνει απέναντι στο Σάκη κυρίως ελπίζω να μην παρεξηγηθεί. Δεν έχω κάτι μαζί του, πλάκα κάνω...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου